Text-to-Speech

Het multimedia platform van Fenix IT beschikt tevens over ‘Tekst-to-Speech’ (hierna ook TTS); dit staat voor ‘Tekst-naar-Spraak’ en is een volwassen technologie waarmee dynamische IVR dialogen mogelijk zijn. Zo kan er bijvoorbeeld en actueel tekst/SMS bericht real-time worden omgezet naar een gesproken bericht. Denk aan actuele informatie over een bepaald incident of werkopdracht of een adres dat wordt bepaald a.d.h.v. GPS coördinaten en snel moet worden doorgegeven via de telefoon met een gesproken bericht.

Vraag naar de mogelijkheden.

Luister hier naar een voorbeeld.

 

Referenties

  • Informatielijn Schiphol Taxi, 0900-6666667, Aro Anders
  • ACD functionaliteit, Arts en Zorg
  • Goedkoop naar het buitenland bellen, 0900Bellen.com
  • IVR / Internet mixed-media oplossingen, Creative Clicks
  • Telefonisch vergaderen voor Euro 0,09 / min / deelnemer, Qonference.com
  • Contact Center IVR met Call Recording, Annie Connect